Immobiliu cummerciali a Terni
Terni
Immobiliu cummerciali a Terni, Strada di Sabbione n. 26
Piena prupietà pi la quota 1/1 di un fabbricatu di natura cummerciali, attualmente a usu terziariu/direzionali, situatu ntô Cumuni di Temi, Strada di Sabbione n. 26, cu annessa corte esclusiva, pianu terra e primu, censitu ô NCUF ô fogghiu 101, particella 79, subalternu 3 graffatu ô fogghiu 101, particella 80, sub 3 Cat. D/8. U fabbricatu è accessibili mediante ingressi carrabili e pedonali posti a serviziu dâ corte stessa. I dui cancelli carrabili principali, di cui unu corredatu di cancello pedonale, sunnu ubicati a ridosso dâ viabilità pubblica costituita da strada di Sabbione, mentri u terzu cancello carrabile è situatu a confini cu la strada privata, di fattu aperta all’usu pubblicu, identificata cu Via Bartocci. Quest'urtimu ingressu risulta di fattu inaccessibili.
U beni, catastalmenti classificatu comu D/8, di fattu utilizzatu a destinazioni terziaria cu vocazioni a "Ufficiu strutturatu" si compone ô pianu terra di ingressu, uffici, servizii igienici, spogliatoio cu annessi servizii e locale tecnicu. Sempri ô pianu terra è ubicatu l’ampiu magazzinu caratterizzatu dall’intera altezza di l'immobiliu ed accessibili sia dall’interno, tramite disimpegno ubicatu ntô locale spogliatoio, ca dall’esterno, tramite appositu ingressu posto ntô fronte posteriore.
A scala interna conduce ô pianu primu, chi prisenta unu sviluppu planimetrico parziale rispettu ô pianu sottostante ed ospita ulteriori uffici e relativi servizii igienici.
U collegamentu verticali tra i dui piani è, inoltre, garantitu dâ prisenza di montacarichi.
U livellu di finitura di tutti l'ambienti interni risulta in ottimu statu di cunservazioni. U beni evidenzia la prisenza di apprezzabili caratteristiche qualitative ed estetiche, riconducibili ad interventi di manutenzioni, di diversa distribuzioni interna e di ammodernamentu generali intervenuti ntô 2019 chi hannu interessatu la funzionalità e li finiture di li strutturi, dâ muratura interna, di li servizii e di li impianti, determinannu un accrescimento ed un’ottimizzazione di l'efficienza di l'ambienti.
L'ingressu all'ampia area di pertinenza esclusiva vidi la prisenza di cancelli sia carrabili chi pedonali, realizzati in ferru, ô pari dâ recinzione perimetrali di l'interu lottu, posti in adiacenza dâ viabilità pubblica esterna, chi conferiscinu quindi all'area stessa la totale e comoda accessibilità dall'esterno e la massima fruibilità interna.
L’ingressu ô fabbricatu è custituitu da infissu in alluminio e vetro, custituitu da anta cu apertura a battente e parte fissa, dotatu inoltre di filtro servitu da infissu avènti li stesse caratteristiche; l'infissi interni sunnu custituiti da porte cu apertura a battente in legnu, mentri chiddi esterni sunnu custituiti prevalentemente da finestre a nastro realizzate in alluminio e vetro, parzialmente interessati da ante cu apertura a battente e corredate di oscuranti interni di tipu alla "veneziana".
A muratura interna, realizzata in laterizi forati di spessore pari a cm 8, intonacata in entrambi i lati, ovvero in cartongesso, di spessore pari a cm 10, è rifinita tramite tinteggiatura e mostra un ottimu statu di cunservazioni; i pavimenti di tutti l'ambienti sunnu in gres, cu l'esclusioni di u magazzinu, realizzato in battuta di cimentu; i servizii igienici comuni e chiddi correlati ô locale spogliatoio, sunnu interessati da rivestimentu realizzato sempri cu maioliche in gres.
Li impianti tecnologici prisenti all’interno di u fabbricatu ponnu essiri definiti, pi quantu visibili e limitatamente a li parti ispezionabili, funzionanti ed in ottimu statu di cunservazioni; li stessi prisentanu inoltre una dotazioni quantitativa e caratteristiche qualitative superiori alla media riscontrabili in fabbricati analoghi, puru in forza dâ destinazioni attuali di l'immobiliu, evidenziannu la prisenza di li impianti termico-solari, climatizzazioni e condizionamentu aria,
controllu temperatura e umidità ambiente, antincendiu, antintrusione, videosorveglianza, rete dati, illuminazioni di emergenza, collegamentu verticali meccanici e colonnine pi la ricarica elettrica di li veiculi.
L'impianto fotovoltaico prisenti, esteso pi l'interu sviluppu dâ copertura, pi quantu regolarmente funzionanti ed allacciatu ô gestori di li servizii elettrici, è posto ad esclusivu serviziu di ulteriori beni afferenti alla stessa prupietà di lu compendiu in esami, chi non potrà pertanto beneficiari di li vantaggi tecnici ed economici derivanti dâ pruduzzioni di energia elettrica, salvu eventuali successivi accordi tra li parti. Ntô fabbricatu è inoltre prisenti appositu vano tecnicu destinatu all'alloggiu di li contatori e di li apparecchi di controllu di l'impianto stessu, cu accessu posto all'internu dâ area di pertinenza ma all'esterno di lu corpu di fabbrica, chi di fattu dûrìa cuntinuari a rapprisintari servitù a
favuri di l'attuali prupietà, unitamente quindi ô dirittu di passaggiu all'internu dâ area di pertinenza, necessariu pi l'accessu ô vano.
Tutti li impianti tecnologici, oggetto di recente ammodernamentu e di parziale nova realizzazioni, sunnu corredati di certificazioni di cunformità e collaudo, unni necessariu.
U smaltimentu di li acque reflue bianche e nere, è garantitu dall’innestu di chisti su colonne montanti a serviziu di lu fabbricatu, allacciati all'impianto pubblicu di rete.
Superficie complessiva di circa mq 5.909,85
Non sussiste la cunformità edilizia. U costu pi la regolarizzazioni di la difformità edilizia è pari ad € 9.523,36, già decurtatu dal prezzu di stima.
Sussiste la cunformità urbanistica.
L'immobiliu, privo di condominiu, è occupatu da terzi cu contratto di locazioni 6+6, stipulatu in data 04.09.2019, opponibili alla procedura, cu scadenza u 28.02.2031.
Canone di locazioni pari ad € 54.000,00 annui, oltre IVA, cu cadenza trimestrali.
E' prisenti la trascrizioni di un attu di cessione di pigioni, trascrittu u 29 maggiu 2019 ai numeri 5463/3812, non suscettibili di cancellazioni a seguito di l’emissioni di lu decreto di trasferimentu.
Si rimanda alla perizia di stima pi la puntuali descrizioni di l'immobiliu, puru cu riferimentu alla prisenza di eventuali difformità urbanistiche e catastali riscontrate, nonchì a li modalità di determinazioni di lu prezzu.