Villa storica Ca’ della Nave - Complesso aziendale cu Golf Club a Martellago (VE)
Martellago (VE)
Cessione d'azienda
Prestigiosa villa all’asta ubicata ntô cumuni di Martellago (VE).
L’esclusivo immobile all’asta è cummatu di edifici storici di pregio e di un complesso sportivo-commerciale cu lu celebre Golf Club di recente custruzzioni, ristorante ntê, 21 alloggi, piscine, campi da tennis e locali ad uso commerciale.
L’intero complesso architettonico – monumentale chiamatu "Villa Ca’ della Nave" &è immersu ntô unu di parchi secolari cchiù suggestivi dû paisaggiu veneto e si contraddistingue pi li so ambienti esclusivi, differenti pi stili e capienza, ideali pi ospitare diversi tipi di eventi: conferenze, eventi aziendali e culturali, cerimonie e serate di gala. La villa storica &è situata ntê vicinanzi dû centru abitatu, di fronte alla Chiesa principali dû Cumuni. La posizioni dû asset &è strategica, delimitata a sud da la Strada Provinciali n. 245 "Castellana", a ovest dal passante autostradali di Mestre (A4 – A57) (a sulu 10 min), a nord da un tratto dû fiume Dese e supra lu casello autostradali di Martellago – Scorzè, a est da la strada comunali Via Ca’ Nove di collegamentu ô casello.
Il complesso sportivo-commerciale è cummatu, ntô dettaglio, di lu granni campo da golf, lu centru sportivo, bar, ristorante, piscine, campi da tennis, spogliatoi e locali collegati ad uso commerciale. Lu campo da golf, ritenutu fra li cchiù boni realizzati in Italia, &è lu primu di tri campi progettati in Italia a la fini di l’anni ’80 dal celebre campioni di Golf Arnold Palmer, notu progettista di campi da golf ntô munnu. Lu centru sportivo, collocatu a ovest dû parco storico, &è furmatu di vari fabbricati di recente custruzzioni, dotati di attrezzaturi commerciali e sportive. Li immobili all’asta sunnu cummati di un edificio principali, destinatu a bar e ristorante, oltre ca di un fabbricatu secondariu, idoneu pi spazi commerciali. Tra li servizi offerti puru lu solarium, tri piscine e campi da tennis, collocati di fronte ô bar / ristorante.
Li edifici storici, quali la villa veneta du 1500 cu li Barchesse, li ex cantini, li appartamenti, lu parco, la chiesetta e lu giardinu storico costituiscinu li immobili cchiù pregiati di l’intero complesso immobiliare, grazzi alla loro qualità architettonica, artistica e decorativa. L’importanti villa cinquecentesca, ntô centru dû complesso architettonicu, &è cummatu di un edificio a pianta quadrata, supra tri piani fora terra e un sottotettu abitabili, secunnu lu schema distributivu classico dû palazzo veneziano. La residenza d’epoca, cu eleganti salette privati pi eventi esclusivi di granni eleganza, &è dotata di dui barchesse, una a Est e una a Ovest, costruite in corpi staccati, edificate tra la fini dû Seicentu o li primi anni dû Settecentu, su disegnu di l’architetto Paolo Rossi. La barchessa collocata a ovest ospita attualmente la segreteria e la presidenza dû golf club, oltre a un’ampia sala pi conferenze ed eventi aziendali. La barchessa a est, ideali pi cerimonie e banchetti, &è di notevoli pregio artistico, grazzi ai so soffitti affrescati, decori a stucco supra li pareti e pavimenti in terrazzo alla veneziana e marmo. Ad est dû complesso storico si sviluppa un edificio di dui piani, cu pianta rettangolari, anch’issu destinatu a sala banchetti, cu locali cucina, dispensa e servizi pi lu pubblicu. Ntê locali di li ex cantini, ntô piano terra e ntô piano primi, sunnu stati ricavati 21 alloggi cu l’obiettivu di destinarli a foresteria pi li ospiti du Golf Club.
La villa all’asta è recintata di un muro in mattoni a faccia vista, di un doppio cancello monumentali in ferro battutu ornatu di statue settecentesche ca delimita l’ampiu giardinu. A nord di la villa si trova lu parco storico cu alberi secolari, vari essenzi ornamentali, tanti aiuole e una peschiera d’acqua ornata di statue in petra. Ad arricchiri lu tuttu, la cappella gentilizia Oratorio di Sant’Innocenzo, custruita a partiri dû 1770, cuncessa ntô 2007 in usu ô Cumuni di Martellago finu ô 18 Maggiu 2035.
Il complesso immobiliare all’asta &è cummatu, inoltre, di un terrenu edificabili, ubicatu a nord-est, beni mobili, arredi ed attrezzaturi rinvenibili ntô compendiu immobiliare e n. 19 rapporti di lavoro.
Pi ogni informazione aggiuntiva si rinvia all'avviso di vendita allegato.
Allegati
- Cauzziuni
- EUR 890.000,00
- Prezzo di riserva
- Rilancio minimu
- EUR 50.000,00
- Visiuni
- su appuntamentu
- Commissioni d'acquisto
- 1,00%
- Ribassu
- -20%
- Prezzi indicati IVA esclusa